Bod singularity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bod singularity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bod singularity koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bod singularity koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bod singularity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
70 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bod singularity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Bod singularity; Autor: Vondrovic Tomáš; Svazek obsahuje tři básnické sbírky současného českého režiséra a scénáristy, které byly napsány v letech 2006-2008. Zkušený tvůrce nejrůznějších literárních pořadů dokazuje, že vedle této činnosti je pro něho i psaní poezie důležitou a

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bod singularity je 104 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vondrovic

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vondrovic
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.