Body Positive Power : How to stop dieting, make peace with your body and live (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Body Positive Power : How to stop dieting, make peace with your body and live (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Body Positive Power : How to stop dieting, make peace with your body and live (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Body Positive Power : How to stop dieting, make peace with your body and live (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
374 Kč
Není skladem

Krátký popis
IF YOU'RE TIRED OF BEING AT WAR WITH YOUR BODY, THEN THIS BOOK IS FOR YOU.We've been convinced that happiness is something that only comes once we hit that goal weight, get those washboard abs, shrink ourselves down and change every part of ourselves. We believe that our bodies are the problem,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Body Positive Power : How to stop dieting, make peace with your body and live (Defekt) je 381 Kč

Výběr knih vydavatele Vermilion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vermilion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.