Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? - Brychtová Martina;Janáček Jakub;Neubauer Ondřej;Tonarová Hana. Kniha je součástí oslav 200. výročí narození českého novináře a spisovatele Karla Havlíčka Borovského. Kolektiv autorů připravil tento sborník s příspěvky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Borovský Havle, jsme slepí nástrojové času (i po 200 letech)? je 247 Kč


Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.