Brandýs nad Orlicí včera a dnes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brandýs nad Orlicí včera a dnes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brandýs nad Orlicí včera a dnes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brandýs nad Orlicí včera a dnes koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brandýs nad Orlicí včera a dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Brandýs nad Orlicí včera a dnes koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Brandýs nad Orlicí včera a dnes - Šustr Milan. Celobarevná publikace fotografa Milana Šustra a jeho spolupracovníků „Brandýs nad Orlicí včera a dnes" zachycuje historickou a dnešní podobu města v okrese Ústí nad Orlicí. Čtenáři tak mají možnost vidět, jak nejméně lidnaté město v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brandýs nad Orlicí včera a dnes je 288 Kč

Výběr knih autora Milan Šustr

Zobrazit všechny knihy autora Milan Šustr
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.