Bratři Youngové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bratři Youngové koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bratři Youngové koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bratři Youngové koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bratři Youngové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bratři Youngové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bratři Youngové koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Australský publicista Jesse Fink (43) se pouští do nesnadného úkolu - napsat neotřelou biografii proslulé hardrockové skupiny, která se svými životopisci zásadně nekomunikuje. Autor se přitom soustředí na trojici bratrů Youngových, kteří v příběhu AC/DC představují ústřední postavy. Jedná se o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bratři Youngové je 346 Kč

Výběr knih autora Jesse Fink

Zobrazit všechny knihy autora Jesse Fink
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.