Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Before Heartstopper, there was Breaks . . . the enemies-to-lovers queer webcomic sensation. Now publishing in three volumes, catch the complete series in print for the first time.Ian and Cortland are all too aware that the bubble they've made for themselves can't last. Shifting relationships…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Breaks 2: The enemies-to-lovers queer webcomic sensation . . . that´s a little bit broken je 370 Kč

Výběr knih autora Emma Vieceli

Zobrazit všechny knihy autora Emma Vieceli
Výběr knih vydavatele Orbit

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orbit
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.