Breaks: Trochu podělaná love story

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breaks: Trochu podělaná love story koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cortland Hunt se dopustil několika nebezpečných chyb. Nyní tiše čeká, až ho dostihnou. Ian Tanner životem proplouvá a popírá jiskru hněvu, která se skrývá pod jeho klidným zevnějškem. Když se školní politika a osobní život stanou bitevním polem, dvojice zjistí, že si navzájem mohou být jediným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Breaks: Trochu podělaná love story je 321 Kč

Výběr knih autorů Emma Vieceli , Malin Rydén

Zobrazit všechny knihy autora Emma Vieceli, Malin Rydén
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.