Břemeno minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Břemeno minulosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břemeno minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Břemeno minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břemeno minulosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břemeno minulosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břemeno minulosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Detektivky, thrillery a horory - od společnosti Slovart CZ.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Břemeno minulosti je 284 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.