Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Není skladem

Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Matematický génius profesor Puskailer se po dlouhých letech věznění konečně dočkal spravedlnosti a byl propuštěn na svobodu. Nikdo mu nevěřil, že není vrah, a popravdě řečeno, ani on sám na tom občas netrval. Měl štěstí, detektivové z oddělení vražd Richard Krauz a Jozef Fischer, zvaný Chosé,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žiješ jenom dvakrát, 1. vydání je 268 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.