Bright Ideas: Primary Science Workbook 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 168 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bright Ideas: Primary Science Workbook 4 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
168 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Bright Ideas promotes a modern, student-centred approach to science learning using colourful and engaging content.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Glover

Zobrazit všechny knihy autora David Glover
Výběr knih vydavatele Macmillan Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.