Brutální byznys

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brutální byznys koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutální byznys koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutální byznys koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Svět blízké budoucnosti, kdy se cílem světového obchodu stávají země třetího světa zmítané politickými převraty a kdy přestavitelé nové ekonomiky soupeří o kontrakty a povýšení v automobilových soubojích na dálnicích nového Londýna. Morgan zde vykresluje znepokojivě brutální obraz nelítostného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brutální byznys je 250 Kč

Výběr knih autora Richard Morgan

Zobrazit všechny knihy autora Richard Morgan
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.