Bubákov a Strašákov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bubákov a Strašákov koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubákov a Strašákov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubákov a Strašákov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bubákov a Strašákov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bubákov a Strašákov - Adamec Radek;Zimmermann Milan. Kniha Bubákov a Strašákov vychází v edici Colibris a vypráví laskavou a veselou formou pohádkové příběhy ze života strašáků a bubáků. Dozvíte se mnohé o jejich radostech, ale i strastech, které mají s námi lidmi. Seznámíte se v ní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bubákov a Strašákov je 208 Kč

Výběr knih autorů Radek Adamec , Milan Zimmermann

Zobrazit všechny knihy autora Radek Adamec, Milan Zimmermann
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.