Bubenický expres - Rychlokurz hry na bicí soupravu pro samouky v 85 krocích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bubenický expres - Rychlokurz hry na bicí soupravu pro samouky v 85 krocích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubenický expres - Rychlokurz hry na bicí soupravu pro samouky v 85 krocích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na bicí soupravu, ostatně jako na každý hudební nástroj, se může hrát velmi jednoduše nebo virtuózně. Tato knížka nabízí tu první možnost. Najdete zde úplně nejzákladnější praktické prvky hry, což jsou doprovodné čtvrt‘ové, osminové a triolové rytmy ve dvou, tří a nejčastěji čtyřdobých taktech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bubenický expres - Rychlokurz hry na bicí soupravu pro samouky v 85 krocích je 121 Kč

Výběr knih autora Libor Kubánek

Zobrazit všechny knihy autora Libor Kubánek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.