Bubiši

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bubiši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bubiši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubiši koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubiši koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostává se Vám do rukou neobyčejná kniha o bojových uměních, z které čerpaly mnohé generace mistrů kung-fu / wu-šu, kobudó a karatedó a jež byla zdrojem ponaučení mnohých škol bojových umění v Číně, na Okinawě i v Japonsku dávno předtím, než se s asijskými bojovými iměníni seznámila Evropa.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bubiši je 367 Kč

Výběr knih autora Patrick McCarthy

Zobrazit všechny knihy autora Patrick McCarthy
Výběr knih vydavatele CAD PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CAD PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.