Cesta na konec světa a zpět 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 488 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
644 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
675 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta na konec světa a zpět 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
615 Kč
Není skladem

Krátký popis
Potulky arktickou tundrou, sibiřskou tajgou a kavkazskými horami... Kniha je něco jako sociálně-antropologicko-politologický cestopis o cestě napříč zemí, kde dnes znamená včera. Součástí knihy je 128 stran barevných / c. 650 fotografií.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta na konec světa a zpět 1 je 609 Kč

Výběr knih autora F. R. Hrabal-Krondak

Zobrazit všechny knihy autora F. R. Hrabal-Krondak
Výběr knih vydavatele CAD PRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CAD PRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.