Budeme číst - Pracovní sešit k učebnici Náš slabikář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budeme číst - Pracovní sešit k učebnici Náš slabikář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit k učebnici Náš slabikář, 1. díl pro první stupeň základní školy speciální. Je určen k procvičování učiva vzdělávacího oboru čtení v 1. ročníku základní školy speciální. Autorky se zaměřily především na přípravnou etapu počátečního čtení. Pracovní sešit je proto pouze obrázkový.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budeme číst - Pracovní sešit k učebnici Náš slabikář je 103 Kč

Výběr knih autorů Kubová Libuše , Müllerová Jana

Zobrazit všechny knihy autora Kubová Libuše, Müllerová Jana
Výběr knih vydavatele Nakladatelství PARTA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství PARTA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.