Budú z toho písmenká?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 76 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budú z toho písmenká? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Budú z toho písmenká? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
97 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pracovný zošit obsahuje súbor cvikov na uvoľnenie ruky a rozvíjanie koordinácie jednotlivých činností pri písaní. Je určený pre deti predškolského veku a prváčikov. Podľa nakreslených predlôh si môžu precvičovať jednotlivé prvky písma, ich spojenia a rozvíjať tak svoju zručnosť. Pokyny na prácu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budú z toho písmenká? je 86 Kč

Výběr knih vydavatele IKAR Bratislava

Zobrazit všechny knihy vydavatele IKAR Bratislava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.