Hypnotizér

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hypnotizér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hypnotizér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem

Krátký popis
S povolením vydavateľstva Ikar sme na našom blogu uverejnili (a rozhodne stojí za to prečítať si) rozhovor s Larsom Keplerom! Štokholmského lekára Erika Mariu Barka privolajú v noci k naliehavému prípadu ťažko zraneného chlapca. Jeho otca, stredoškolského učiteľa Andersa Eka, matku Katju aj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hypnotizér je 338 Kč

Výběr knih autora Lars Kepler

Zobrazit všechny knihy autora Lars Kepler
Výběr knih vydavatele IKAR Bratislava

Zobrazit všechny knihy vydavatele IKAR Bratislava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.