Bunnicula: A Rabbit-Tale of Mystery and Howliday Inn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bunnicula: A Rabbit-Tale of Mystery and Howliday Inn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
BEWARE THE HARE! When tomatoes suddenly go white, you have to wonder:is he a vampire? Before it's too late, Harold the dog and Chesterthe cat must find out the truth about the newest pet in theMonroe household -- a suspicious-looking bunny with unusual habits...andfangs!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bunnicula: A Rabbit-Tale of Mystery and Howliday Inn je 171 Kč

Výběr knih autorů Deborah Howe , James Howe

Zobrazit všechny knihy autora Deborah Howe, James Howe
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.