Burghley House

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Burghley House koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A remarkable tour through the lavish interiors, extraordinary architecture and parklands, and unrivaled collections of the grandest surviving sixteenth-century estate in Britain.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ashley Hicks , John Martin Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Ashley Hicks, John Martin Robinson
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.