Putování za nejmocnějším kouzlem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za nejmocnějším kouzlem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
166 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Putování za nejmocnějším kouzlem - Krolupperová Daniela. Napínavý příběh obyčejné holčičky Josefinky, která najde zvláštní prstýnek. Kamínek v něm tvoří zakletá slza, která jednou za sto let roztaje. Když roztaje jinde než na prvním nádvoří zámku lesní pohádkové říše, zastaví se běh…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Putování za nejmocnějším kouzlem je 171 Kč

Výběr knih autora Daniela Krolupperová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Krolupperová
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.