Bušidó: Kodex Samuraje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 639 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bušidó: Kodex Samuraje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
699 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bušidó: Kodex Samuraje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bušidó: Kodex Samuraje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
639 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bušidó: Kodex Samuraje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
639 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bušidó: Kodex Samuraje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto dílo se zabývá etickým kodexem a kulturním významem samurajů, a zamýšlí se nad jejich kořeny ve feudálním Japonsku a jejich trvalým vlivem na japonskou společnost. Kniha zkoumá různé ctnosti, které jsou jim vlastní, jako je věrnost, čest, odvaha a dobročinnost, a ukazuje, jak tyto zásady…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bušidó: Kodex Samuraje je 669 Kč

Výběr knih autora Inazo Nitobe

Zobrazit všechny knihy autora Inazo Nitobe
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.