Bushido

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bushido koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bushido koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Bushido koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Filozofie od společnosti Penguin Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bushido je 233 Kč

Výběr knih autora Inazo Nitobe

Zobrazit všechny knihy autora Inazo Nitobe
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.