By Any Other Name

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

By Any Other Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
By Any Other Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

By Any Other Name koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
From No.1 New York Times bestselling author Lauren Kate comes an enemies-to-lovers romance about an editor, her bestselling author and one life-changing secret. A charming and fun, New York City-set romcom - perfect for fans of Emily Henry and Kate Clayborn.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy By Any Other Name je 274 Kč

Výběr knih autora Lauren Kate

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Kate
Výběr knih vydavatele Penguin LCC US

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin LCC US
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.