What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
'A heart-stoppingly romantic exploration of all the what-ifs. I loved it!' ANNABEL MONAGHANFrom No. 1 New York Times bestselling author Lauren Kate comes an enemies-to-lovers 'what if' romance about a prom kiss that never was, and one woman's magical chance to live what might have been . . …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What´s in a Kiss?: An absolutely magical enemies to lovers rom-com! je 248 Kč

Výběr knih autora Lauren Kate

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Kate
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.