Byl jednou jeden úl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Byl jednou jeden úl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Byl jednou jeden úl, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Publikace: Byl jednou jeden úl - Sládek Karel. Snad všichni znáte Karafiátovy Broučky. By jednou jeden úl, milá, laskavá i humorná knížka, navazuje na život drobného hmyzu v naší přírodě, když pro vás děti otevírá svět života včel. Prožijete veliké dobrodružství s jednou generací malých…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Karel Sládek , Hedvika Vydrová

Zobrazit všechny knihy autora Karel Sládek, Hedvika Vydrová
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.