Knihu Byl jsem nablízku aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Po celá dlouhá léta jsme si s Eduardem Hakenem psávali navzájem
dopisy. Ty jeho byly často k dění u nás velmi kritické. Když mne
vyšetřovali, musel jsem některé z nich zničit, aby se nedostaly do
nepovolaných rukou. V dopise z 28. února 1972 se mi zmínil o tom,
že na něj v té době přišlo sedm…
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své
práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od
ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost
zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější
je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují
průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme,
závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový
marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující
mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou
specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší
alespoň 80 % našich prodejů.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...