Být otcem znamená...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Být otcem znamená... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být otcem znamená... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být otcem znamená... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být otcem znamená... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Být otcem znamená... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Dneska už otec rodiny nesedí na pomyslném trůně. Ani už nedokazuje svou mužnost na bitevním poli. Své syny už neučí, že čest je více než štěstí… Otcové však nevymizeli,“ píše autor – sám otec rodiny – v úvodu své knížky. V následujících dvaapadesáti krátkých kapitolkách nám předkládá své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Být otcem znamená... je 197 Kč

Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.