Byt v Paříži

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byt v Paříži koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byt v Paříži koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byt v Paříži koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byt v Paříži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Krátký popis
Napínavý román nejprodávanějšího francouzského autora současnosti Policistka Madeline si pronajala garsonku v centru Paříže, aby si mohla na chvíli odpočinout od práce a relaxovat. Jenže v bytě nečekaně narazí na Gasparda, nevrlého amerického spisovatele. Zjevně se někde stala chyba, protože on…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byt v Paříži je 293 Kč

Výběr knih autora Guillaume Musso

Zobrazit všechny knihy autora Guillaume Musso
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.