Call Me By Your Name

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Call Me By Your Name koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Call Me By Your Name koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
481 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Call Me By Your Name koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Call Me By Your Name koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Call Me By Your Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Never before available in hardback, this is a lavish edition of one of the greatest love stories of our time. The perfect gift for anyone captivated by Elio and Oliver.A sudden and powerful romance blossoms between Elio, an adolescent boy, and Oliver, his parents' guest, over the course of one…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Call Me By Your Name je 434 Kč

Výběr knih autora André Aciman

Zobrazit všechny knihy autora André Aciman
Výběr knih vydavatele Atlantic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.