Can You Get Rainbows in Space?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Can You Get Rainbows in Space? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Can You Get Rainbows in Space? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Can You Get Rainbows in Space? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Can You Get Rainbows in Space? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Can You Get Rainbows in Space? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Why is blood red? Why are carrots orange? Who invented the lightbulb? Why is the world ''going green''? Is the sky really blue? And what is ultraviolet light?You''ll discover the answers to these questions - and many more - in this incredible collection of scientific facts about colour. We''ll…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Can You Get Rainbows in Space? je 267 Kč

Výběr knih autora Dr Sheila Kanani

Zobrazit všechny knihy autora Dr Sheila Kanani
Výběr knih vydavatele Puffin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Puffin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.