Can You Solve My Problems?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Can You Solve My Problems? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Can You Solve My Problems? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Are you smarter than a Singaporean ten-year-old?Can you beat Sherlock Holmes?If you think the answer is yes – I challenge you to solve my problems. Here are 125 of the world’s best brainteasers from the last two millennia, taking us from ancient China to medieval Europe, Victorian England to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Can You Solve My Problems? je 295 Kč

Výběr knih autora Alex Bellos

Zobrazit všechny knihy autora Alex Bellos
Výběr knih vydavatele Guardian Faber Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Guardian Faber Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.