Čas stříbrných smrků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas stříbrných smrků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas stříbrných smrků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas stříbrných smrků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Čas stříbrných smrků; Autor: Šajnohová Miluše Anežka; Třetí sbírka ostravské básnířky přináší meditativní verše inspirované filozofií zenového buddhismu, ale také přírodou, láskou a chaosem současné civilizace.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas stříbrných smrků je 105 Kč

Výběr knih autora Miluše Anežka Šajnohová

Zobrazit všechny knihy autora Miluše Anežka Šajnohová
Výběr knih vydavatele Poznání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poznání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.