Casemiro (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Casemiro (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Casemiro (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Casemiro (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hailing from Sao Paulo, Brazil, Casemiro enrolled in the youth academy of Sao Paulo, playing for his country in the Under-17s and Under 20s, and making his senior debut in 2011 against Argentina.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Casemiro (Ultimate Football Heroes) - Collect Them All! je 184 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Matt Oldfield, Tom, Ultimate Football Heroes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.