Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Get ready for Euro 2024!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Road to the Euros (Ultimate Football Heroes): Collect them all! je 217 Kč

Výběr knih autorů Matt Oldfield , Tom

Zobrazit všechny knihy autora Matt Oldfield, Tom
Výběr knih vydavatele John Blake

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Blake
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.