Čchi-kung, Čung-Jüan: Ticho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 539 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čchi-kung, Čung-Jüan: Ticho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Oblasť Čung-Jüan uchovávala „tajné vedomosti“ sedemtisíc rokov. Spočiatku nám odhalila šaolinské Kung-fu, potom Tchaj-ťi čchüan – a celý svet sa nimi nechal uchvátiť. Teraz nám odhaľuje ten najúčinnejší systém zameraný na ozdravenie, liečenie a rozvoj – Čung-Jüan čchi-kung. Čchi-kung je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čchi-kung, Čung-Jüan: Ticho je 539 Kč

Výběr knih autora Sü Ming-tchang

Zobrazit všechny knihy autora Sü Ming-tchang
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.