Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čung-jüan čchi-kung se jmenuje podle oblasti Čung-jüan, ze které pochází, a zájemce rozvine v mnoha aspektech lidského bytí: tělesná cvičení, duchovní rozvoj, harmonizace, vzdělávání, samoregulaci, ozdravování, léčení, poskytuje i filozofickou koncepci vzniku a vývoje vesmíru a pomáhá k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čung-jüan čchi-kung - První etapa vzestupu: uvolnění je 418 Kč

Výběr knih autorů Martynovová Tamara , Sü Ming-tchang

Zobrazit všechny knihy autora Martynovová Tamara, Sü Ming-tchang
Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.