Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha sleduje příběh proměny dříve německých předměstí na jihu Brna v téměř výhradní české prostředí během krátkého období první poloviny 20. století. Sledované městské části se v té době dynamicky rozvíjely, což mělo vliv na jejich demografický, sociální, kulturní a zvláště pak národnostní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čechizace brněnských jižních předměstí v první polovině 20. století je 328 Kč

Výběr knih vydavatele Matice moravská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matice moravská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.