Dědictví otců

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědictví otců koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědictví otců koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědictví otců koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědictví otců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vznik první republiky s sebou přinesl obnovený zájem o "zlatý věk" českých dějin v podobě období české reformace. Ta představovala krátce po roce 1918 fenomén jak pro církve, tak pro celý národ, protože právě na ní byl postaven prvorepublikový étos. Autorka se ve své knize zaměřuje na výzkum…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědictví otců je 235 Kč

Výběr knih vydavatele Matice moravská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Matice moravská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.