Čechoslováci ve světě. Sedm komiksů o úspěšných krajanech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čechoslováci ve světě. Sedm komiksů o úspěšných krajanech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dějinné události druhé poloviny 20. století vyhnaly z komunistického Československa bezpočet lidí, kteří museli začít nový život v zahraničí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čechoslováci ve světě. Sedm komiksů o úspěšných krajanech je 206 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Nekola, Svatopluk Jedlička, Martina Kaňáková
Výběr knih vydavatele Plus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.