Čekáme děťátko, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Čekáme děťátko, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhé vydání velmi úspěšné publikace detailně provede rodiče obdobím těhotenství, porodu a péčí o dítě do tří až čtyř let věku. Unikátní ultrazvukové snímky přibližují tajemství nitroděložního života plodu. Uvedena je také problematika pracovního vytížení a sexuálního života těhotné ženy,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čekáme děťátko, 2. vydání je 338 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Gregora, Miloš Velemínský st.
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.