Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Grada
Grada
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Grada
Grada
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Grada
Grada
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Grada
Grada
203 Kč
Není skladem

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyhledávaná příručka o výživě malých dětí vychází již ve čtvrtém vydání. Najdete v ní pravidla zdravé dětské stravy, receptář jídel pro kojence a batolata, informace o kojení, praktické pediatrické rady, jídelníček pro obézní děti, originální recepty vegetariánských jídel a nejnovější poznatky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jídelníček kojenců a malých dětí, 4. vydání je 197 Kč

Výběr knih autorů Dana Zákostelecká , Martin Gregora

Zobrazit všechny knihy autora Dana Zákostelecká, Martin Gregora
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.