Černé na bílém / bílé na černém

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černé na bílém / bílé na černém koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černé na bílém / bílé na černém koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černé na bílém / bílé na černém koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„233 sloupků z Mladé fronty (DNES) + 1 nový navrch“ aneb výběr z krátkých, tematicky různorodých textů, které autor, dlouholetý redaktor MF Dnes, psával do pondělního vydání našeho předního deníku v letech 1980–1993. Sloupky jsou seřazeny do dvou cyklů – jeden tvoří texty nadčasovější, druhý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černé na bílém / bílé na černém je 165 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.