Černobyl: pád Atomgradu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 459 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černobyl: pád Atomgradu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černobyl: pád Atomgradu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černobyl: pád Atomgradu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černobyl: pád Atomgradu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od sovětského šlendriánu až k nemoci z ozáření, radioaktivnímu mraku putujícímu nad celou Evropou a opuštěné zóně nikoho. Z knihy Černobyl, pád Atomgradu pochopíte i fungování atomového reaktoru, ač jsou tu technická fakta na posledním místě. Komiks sleduje jadernou tragédii od zárodků příčin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černobyl: pád Atomgradu je 465 Kč

Výběr knih autora Matyáš Namai

Zobrazit všechny knihy autora Matyáš Namai
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.