Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Youtuber, který nemá žádné zábrany a jen využívá neštěstí ostatních. Parta vysokoškoláků, která si krátí dlouhou chvíli pořádáním honů na bezdomovce. Nikdo z nich svých vlastních činů nelituje, protože nemají ani špetku svědomí. Netuší ale, že Hiroki Dan, sériový vrah s maskou elitního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd 3 je 194 Kč

Výběr knih autora Kei Koga

Zobrazit všechny knihy autora Kei Koga
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.