Česká fonická poezie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká fonická poezie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Česká fonická poezie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká fonická poezie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká fonická poezie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká fonická poezie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká fonická poezie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká fonická poezie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se zabývá auditivními formami básnické tvorby, a to především ve vztahu k experimentální poezii šedesátých let minulého století. Důležitou roli tehdy sehrálo nové médium: audiopásek. Tato mediální platforma otevřela tvůrcům zcela nové kompoziční možnosti: zvuk bylo náhle možno precizně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká fonická poezie je 245 Kč

Výběr knih autora Pavel Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Novotný
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.