Plavba po Dunaji - Jedna řeka, sedm zemí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plavba po Dunaji - Jedna řeka, sedm zemí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plavba po Dunaji - Jedna řeka, sedm zemí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha popisuje dobrodružnou přes 1 000 Nm dlouhou plavbu začínající ve slovenském přístavu Patince s cílem v tureckém Istanbulu. Vyprávění Jaroslava Blahníka spolu se záznamy z lodního deníku Pavla Novotného vtáhnou čtenáře na palubu lodě JAFIPAPA, s níž autoři dopluli přes Slovensko, Maďarsko,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plavba po Dunaji - Jedna řeka, sedm zemí je 165 Kč

Výběr knih autorů Pavel Novotný , Blahník Jaroslav

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Novotný, Blahník Jaroslav
Výběr knih vydavatele Yacht

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yacht
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.