Česká literatura na předělu století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká literatura na předělu století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Česká literatura na předělu století - kolektiv autorů;Čornej Petr. Výběr ze dvou příruček a ze studií otištěných v časopisech, sbornících či samostatných publikacích. Publikace: Česká literatura na předělu století - kolektiv autorů;Čornej Petr.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká literatura na předělu století je 196 Kč

Výběr knih autora Petr Čornej

Zobrazit všechny knihy autora Petr Čornej
Výběr knih vydavatele H+H

Zobrazit všechny knihy vydavatele H+H
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.