Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Známý český historik a popularizátor historie vybral a poutavě napsal nejzajímavější příběhy z české historie od nejstarších dob po současnost. Kniha určená zahraničním turistům a studentům.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stručné dějiny českých zemí / L´Histoire des pays Tschéques je 237 Kč

Výběr knih autorů Petr Čornej , Jiří Pokorný

Zobrazit všechny knihy autora Petr Čornej, Jiří Pokorný
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.