Česká operetní kronika 1863-1948. Vyprávění a fakta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 45 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká operetní kronika 1863-1948. Vyprávění a fakta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha podává detailní obraz vývoje operety a operetních divadel v Čechách a na Moravě od počátků v 60. letech 19. století do začátku 60. let 20. století.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká operetní kronika 1863-1948. Vyprávění a fakta je 45 Kč

Výběr knih autora Miroslav Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Šulc
Výběr knih vydavatele Divadelní ústav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Divadelní ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.